Undersökning!!

Glöm inte att ni måste berätta hur många av dom här orden som ni kan, det råkar vara mye viktigt!!


Efter en jobbig natt som resulterade i två timmars sömn eftersom min dumma kropp inte kan varva ner så var jag rejält sömnig när jag kom hem till lägenheten.  Slutade med att jag lade mig i sängen vid fyra och sov till klockan halv sju, när jag vaknade så kom jag på att det otänkbara än en gång hade skett:
1. Jag hade en typ av dröm,
2. Självklart handlade den om ekvationer och mattematiska problem.
Jag vaknar alltså med känslan av att jag har klarat en mattefråga ungefär - vem gör det?!

När jag vaknade kom jag på att jag måste äta även om jag inte kände mig hungrig så jag värmde makaroner och köttfärssås och tvingade i mig. Sen efter en del degande i fåtöljen så kom jag klockan åtta på att om jag inte gör något så kommer jag att somna. Eftersom jag var sjukt sugen på B & J så bestämde jag mig för att om jag går en liten promenad så kan jag få köpa/äta glass sen. Jag hade tänkt gå typ en timma eller nåt så jag började gå mot stan och sen upp mot olycksplatsen på Sandbacka. När jag nästan var där så crasyade jag till det och tog bron över e4an som leder till cykelbanan mot i20 eller statiol. Eftersom jag ändå skulle gå och klockan gick så sakta så bestämde jag mig för att köpa min glass på Willys! Sagt och gjort, promenaden tog väl lite drygt en timma och jag var kanske hemma tjugo över nio, grymt skönt faktiskt.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0