Skoldator och dess tillbehör 4 life.

Jag skrev förresten inte att den lilla youtube-remsan typ.. två (?) inlägg ner är ytterligare en taskig inspelning. Kan förvarna med att jag satt i fåtöljen med knäna under hakan och viskade fram låten, meen se den om ni vågar :)

Förövrigt sitter jag hos mormor och morfar och har rätt så tråkigt - men jag har bett om det själv. Sov inte så mycket inatt (läs om konstiga drömmar i tidigare inlägg) och är allmänt otaggad. Måste också bestämma om det känns värt eller jobbigt med fotbollsträning imorrn.. vi får la se!

En dagens fråga som ALLA måste svara på: Vet du vad dessa ord betyder?

1. Lemmen
2. Övervänt
3. Flätta
4. Annars (ska finnas två svar)
5. Madrass (samma som ovan)
6. Flänna
7. Lönsh inte

OBS! Skriv inte vad dom betyder, bara om du tror dig veta eller inte så får ni svaren sen. Jag och Frida håller på med en undersökning. Om det skulle vara så att ni inte visste det först men har fått veta av någon av oss senaste året så måste detta skrivas också!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Sanna

3,6 vet jag inte och jag är osäker på (haha gilalr att du tog mdrass också)

2009-11-07 @ 20:28:32
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/
Postat av: Fridan

BRA DÄR!

2009-11-08 @ 11:18:08
Postat av: sandra

ja, kan alla orden. är det bara folk norr om umeå som kan dom eller?! he he he

tummen upp för detta inlägg caroline!

2009-11-09 @ 22:40:20
Postat av: frida

1. Lemmen VET

2. Övervänt VET

3. Flätta VET EJ

4. Annars (ska finnas två svar) VET

5. Madrass (samma som ovan) VET ENA

6. Flänna VET EJ

7. Lönsh inte VET

2009-11-10 @ 20:27:12
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0