Engelska nationella, speaking idag.

I lördags var det asmånga som tittade på min blogg vilket jag självklart tycker är jättekul! Hoppas att ni har tittat på inlägget om Moa fem år! Haha, jag tror att det är min favorit, för tillfället i alla fall.

Idag har jag nästan varit dukig, har en tendens att om jag väl bestämmer mig så brukar saker lösa sig - åtminstonde om det har med skolan att göra. Så idag har jag bestämt mig för att skriva fysikuppsattsen, har skrivit ett A4 nu på en knapp timma så när miljöpåverkning och energiomvandlangar är ditsatta är jag klar. Det ska bli klart idag, det måste det! Jag måste få något bortgjort så att det psykiska kommer ikapp, om jag bara hinner göra lite nu så är det faktiskt inte så himla mycket kvar i skolan.

Nu ligger jag på sängen och det är dövarmt som vanligt! Haha, jag börjar hålla med Dennis.. det behöver inte bli varmare än så här. Hur i all fridens värld ska jag klara Kreta i juni?! Taggar som satan inför resan med JP och mammorna.

Åh, måste gå och länsa kylen/frysen på nåt ätbart, kanske återkommer om jag kommer på nåt fiffilurigt att skriva.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0