Dramaqueen.

Efter lång tid utan bloggen så fick jag ovanligt många kommentarer på inlägget igår, chocken slog mig och jag som kanske inte reagerar normalt började bara le. Den meningen av kommentarerna som fastnade i mitt huvud var den som menade att jag har snackat bakom någons rygg (jag länkar inläggen senare). När jag skrev min första kommentar riktad mot en vän som kände sig lämnad så visste inte ens jag vem personen var. Hur i hela fridens namn kan man baktala någon då? Inte ens när jag skrev blogginlägget visste jag (då hade jag kanske inte skrivit det). Utan först när jag läste kommentarerna imorse gick det upp för mig vilket drama jag var i. Mitt i centrum utan att ens veta vad det handlar om!

Haha, jag ler bara jag tänker på det. Tjejer är så jävla bitchiga, för lite uppmärksamhet och de (vi?) tror att hela värden är emot dem. Jag känner dock inte så, tex så orkar jag inte typ bli arg över att någon tror illa om mig. Det viktiga är ju att jag vet att jag inte har gjort något dumt.

När jag läste kommentaren på min blogg så var första tanken - OJ! Shit vad arg jag måste ha låtit på Amandas blogg! Så jag bestämmer mig för att det kanske är bäst att läsa om kommentaren och se vad jag egentligen skrev. Tror ni jag blev lite chockad eller när jag läste den igen, jag tycker inte alls att jag lät så upprörd självklart så tolkar man ju olika men..

Nu minns jag inte ens vad jag ville ha ut av det här inlägget egentligen, kan ju börja med att tacka för att ni har fått mig att skriva om nånting - det är kul att skriva! Men kanske ville jag berätta att jag inte har snackat skit om någon eller tycker illa om någon speciell person. Innerst inne så hoppas jag nog ändå att ni vet det även om ni inte skriver det här.

Med tanke på konsekvenserna kanske jag också i förtid borde be om förlåtelse för de kommande länkarna (jag hoppas att ni står för era kommentarer för internet är ganska officielt) jag vill inte hamna i nåt drama direkt. Oj, nu tänkte jag nog en ful tankte, detta kanske leder till pr? Carro leder värsta tjejdramat på sin blogg!?

Sorry om ni tror det nu, för känner jag mig själv rätt så kommer jag inte ödsla speciellt mycket energi åt detta! Jag menade i alla fall det jag sa i förra blogginlägget. Det var handlingar jag snackade om, inte personer. Det kanske de som inte alls har med detta att göra fattar bättre faktiskt. Så, nu kanske dokusåpan är över.. Ska bara lägga in två länkar först. Så sen kan ju ni läsa, tolka och kommentera (speciellt tjejer verkar ju vara rätt bra på det)

Amandas inlägg :)
Mitt förra inlägg :)
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0