Jag är en naturmänniska.

Skrev ju här att jag är en person som vill ha mycket att göra. Jag har kommit på att det nog inte alls är så, kanske är det till och med helt tvärtom. Att slappa och tare lugnt måste göras ofta. Det här gör att för att "övertala" mig att göra något så måste jag tycka att det verkar kul. Annars kan jag lika gärna stanna hemma och inte göra så mycket - För det tycker jag är okej. Jag tror att det var så det blev idag, kände mig trött, less, ont i huvudet osv. Då blir man inte pepp, i alla fall inte jag, och dessuom krävs det nog rätt mycket för att få mig pepp.

Så ni får hemskt gärna hjälpa mig att bli pepp :) Men jag kan inte hjälpa hur jag är som person. Jag är inte uppvuxen i stan med folk runt om kring mig hela tiden. Istället är jag van vid lugn och ensamhet, så äre bara.

Riktiga vänner accepterar en som man är och fösöker inte ändra på en.

Jag vet att det är svårt, men tänk ur mitt perspektiv, tänk på mig. Jag är inte som alla andra, mitt i skogen och lugnet bor jag och kanske är det den ensamheten som gör att jag faktiskt försöker vara mig själv.

Ses! Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0