Jadå.

Varje gång som någon tänker på mig så blir jag smickrad. Jag blir glad över att ha blivit ihågkommen och att folk vill ha mig med. Det jag inte förstår är hur det kan bli en sån tvärnit när jag inte kan..? Alla har väl helger när man är upptagen, råkar det vara två helger i rad eller mer så är det väl så.
    Jag är en sån person som vill ha saker att göra, det är inget konstigt med det. Händer det två saker så måste ju jag vara den som bestämmer om min kropp. Det går inte vara på två ställen samtidigt. Tyvärr.

Jag hade i alla fall skitkul igår och ångrar absolut inte mitt val. Att göra saker är kul, likaså omväxling.

Om det är så att jag är helt ute och cyklar så måste jag få veta det. Vem fan ska kunna bättra sig om man inte kan hitta felet? 

Tänk efter, bestäm dig, vad är felet? Berätta. Om du hittar ett fel så måste du berätta, oavsett vad det är. Fast det är klart att om du inte vill ha en förbättring så kan du skita i det.

"If you don't ask for something you can't expect it to happen."

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; Taack så jätetmycket :) :)

2008-10-27 @ 15:24:22
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; Jag pluggar somsagt hemifrån, pluggar igen lite saker ifrån 9;an, får upp betygen osv (:

Tack så mycket, det värmer :)

2008-10-27 @ 15:25:09
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0