Hear the angels sing!

Jag är nöjd. Jag är nöjd och jag kan nästan inte beskriva hur skönt det är. Liksom inget speciellt egentligen, inget jättefantastiskt som har hänt fast ändå tillräckligt mycket för att lugna alla mina nerver och bara få mig att njuta av livet. Idag eller kanske igår främst kände jag mig sjukt pms-ig, tillräckligt mycket för att jag skulle reagera på det. Men sen slutade det som där, vid reaktionen. Det slutade vid vetskapen om att jag troligtvis hade pms. Det var inget jag behövde oroa mig över, ödsla energi på. Det bara var.

Kanske känner jag så här främst för att jag gillar dig. Ja just det, precis du, du du, du och du också, och du!

2011 kommer bli ett bra år, jag känner det på mig! Jag vet det.



Jag finns alltid här för er <3 fortsätt att ge mig energi så jag orkar hela året ut bara!

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0