Härifrån går det bara uppåt!

Första januari. Har ni tänkt på hur mycket nytt som kommer att hända det här året? Hur många nya människor vi kommer träffa på? Nu tänker jag speciellt på oss som aldrig har haft så här lite tid i gymnasiet kvar förut. Tänk att vi går ut om sex månader och sexton dagar. Om ungefär 24 veckor står vi vackra och viftar med våra hattar framför barnsliga men roliga plakat. Det är VI som får banka på aulans dörrar och hånskratta åt resterande elever som fortfarande har ett respektive två år kvar.

Kanske är det här ett av de mest betydelsefulla slut vi dåtills varit med om. Alla slut är en annan början. Om 24 veckor kommer vi stå för början av våra nya liv!

2011 kommer bli ett bra år, ett år att minnas, ett år som kommer prägla oss som de nya lite vuxnare människor vi är. 2011 ska bli ett år vi kan älska, jag ska älska det och mellan prov, projektarbete och fysik ska jag njuta. Njuta mer än aldrig förr eftersom våra kommande månader är några vi aldrig kan få tillbaka.

Det jag försöker säga är; ha ett riktigt jävla gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0