07.50

Sitter med i sängen, under täcket med full träningsutstyrsel och lyssnar på MTV samtidigt som jag fördriver tiden med facebook och annat. Här kör vi multitasking på hög nivå (nja), jag ska i alla fall borsta tänderna och sen drar det iväg till badhuset för en morgonträning med Carro. Var lite småskeptisk igår men nu känns det riktigt bra!

Skeptismen kan ju faktiskt ha haft fler grunder än en sovmorgon gick åt också. Till exempel att jag av någon anledning inte kan komma på min pin-kod. KUL! Så jag antar att det bär iväg till telia (igen) efter skolan, suck. Känns som att jag snart kan flytta in i källarvåningen på MVG, så mycket som jag är där.

NU äre dags!



Blir bara gamla bilder, orkar inte hämta externa.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: L

Vad fina ni är :)

2010-09-09 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0