Höstlov.

Jobbar hela dagarna i ända och fastän jag skäms lite för att säga det så störttrivs jag! Att göra saker är det som får mig att må bra, till och med så bra att jag har redovisat delar av NkA-frågorna i bildform på min så kallade fritid mellan middag och familjeumgänge-/tv-tid. Helt absurt är vad det är, men fortfarande så totalt underbart.

Hoppas att ni andra har ett lika bra lov som jag och att det fortsätter i den här goda andan.

Pusshej :*

(btw; är det någon som har skrivit in frågorna på dom två tjocka häftena på datorn eller känner för att scanna? Jag är i smått behov av hjälp!)


Kommentarer
Postat av: annasara

Jag har börjat renskriva på datorn!! Ska vi inte försöka köra ngn gemensam satsning så vi på något vänster får alla frågor besvarade? Vore fett värt!

2010-11-03 @ 00:04:10
URL: http://annasarapersson.blogg.se/
Postat av: annasara

SV: Menade inte att glass är överskattat!!! Menade att bio är lika överskattat som glass är gott dvs SJUKT. Vad jag menar är att glass är SJUKT gott, och bio SJUKT överskattat. Hänger du med?

Schysst att läsa att du verkar ha ett bra lov! Fortsätt så! :)

2010-11-03 @ 00:07:34
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0