Ut och stryk folket!

Jag som alltid tjatar om att jag jämt är förkyld har kanske nått personligt rekord idag. Näsan rinner, jag hostar, nyser som aldrig förr, snyter mig och torkar mina stackars blöta ögon. Av någon konstig anledning är dock humöret på rätt hög nivå och jag har lyckats med en del personliga prestationer idag.

Jag har ett litet tips när det börjar dra ihop sig i skolan - nämligen att skriva en lista. Har du en lista så får du stryka när du är klar, stryka råkar vara bland det bästa jag vet. Känslan över att radera eller dra ett hårt streck med pennan, mhm I hope you know what I mean! Haha. Trots min ofantligt dåliga hälsa har jag idag fått stryka, och tack vare mitt helt ok humör dessutom två gånger. Först gjorde Carro och jag klart hemprovet i musik på skolan, krävdes bara lite klippa och klistra hemma (check). Sen efter ett långväga besök från Vännäs infann sig någon konstig vilja av att göra psykologi. Tjupp tjupp så var även det gjort (check). Två strykningar senare och det känns befriande. Fantastiskt.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: elka

Lilla carro, jag har gjort listor läääänge! Jag måste ha listor för att få kontroll över saker :)

2010-05-10 @ 22:29:12
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Blir så glad när jag alltid får så fina kommentarer från dig :D

2010-05-11 @ 08:28:13
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0