Tuff morgon. Bra start på en bra dag.

Ligger i sängen nu. Klev upp klockan nio fastän jag börjar 20 i tolv bara för att. Har senaste veckorna haft en alldeles för stor tendens att försova mig. Bestämde mig därför att jag skulle upp när väckaren ringde. Inga misslyckanden här inte! Inte idag, det var tillräckligt många igår.

Självklart drömde jag att klockan var alldeles för mycket och höll på att ge upp. La mig ner i sängen och tänkte väl typ JÄVLAKUKHELVETTE eller liknande. Dock kändes något skumt och jag bestämde mig för att kolla klockan en gång till. FEM I NIO var den, jabbadabbadooooo. Har aldrig varit så nöjd över att vakna före klockan slog. 

När den väl ringde klockan nio ställde jag ju såklart frågan varför tusan jag hade ställt den "sååå tidigt". Men jag gick upp iallafall! Eller.. somnade inte om åtminstone. Nästan värt en dagens applåd.  

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0