Tips från coachen.

En vanlig måndag när klockan står på strax efter ett passerar det fler bilar än man kan tro i Flarken. Fick erfara detta på det hårda viset efter att finfint ha parkerat i ett lite för djupt dike, i lite för hög hastighet. Inte nog med att det faktiskt passerar en del bilar. I princip alla av dom är vänliga nog att stanna och fråga ut en ("vänliga nog") och dessutom vet alla vem alla är. Kul. Jättekul. Mhmm!

Planera alltså inte att behöva bogsering i den by du faktiskt är från om du vill hålla det lite för dig själv. Måste ändå medge att det finns fördelar med små böndebygder. Första fordonet som passerade var faktiskt en traktor. Närmsta bogserlina tar inte heller lång tid att finna eftersom det är bondgårdar överallt.

Detta påbörjande beroende måste avvecklas snabbt. Ni övningskörare som klagar på en dålig dag. Zip It! Haha.

Det är fortfarande rätt komiskt, (även om det är alldeles för tidigt för mig att erkänna då jag för tillfället önskar att jag aldrig hade tagit körkort). Det här var ju en superbra dag, Tomas sa till och med att jag borde köpa en lott! Anledningen: Betygssnack - typ en av gångerna som jag bara var SUPERNÖJD med vad dom sa. Ååh.

Aja, gjort är gjort.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Annika

Låt mig gissa... Traktorn innehöll en viss Niclas som jag känner? :)

2010-05-31 @ 16:53:07
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0