Oh no you didn't, tyvärr.

Just nu har jag en önskan. Det är att någon av de jag tycker om ska fråga mig: Vad tänker du på? Inte av artighetsskäl, inte för att de måste. Jag vill att den personen som frågar ska göra det för att denne vill. Ibland saknar jag någon med viljan att veta vad jag tänker på. Ibland svämmar tankarna liksom över.

Typ som nu, spelar ingen roll vad dom är egentligen. Om det är att livet suger, att man är kär eller att det är sommarlov om drygt en vecka. Det är inte innehållet som har betydelse. Jag vill känna känslan av att någon vill veta vem jag är. Även om det bara är för min skull, kanske främst därför. Vill att någon ska undra vad som händer i mitt huvud och varför. Vill vara intressant.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0