Klätterställning i mitt <3

Har ont i typ ungefär hela kroppen, hur i hela fridens värld orkade man vara barn?
Älskar förövrigt när vi gör sakerna på kvällarna, love it.

Och for your information. Nej, jag sitter inte i träsket. Det här är inte massa undanflykter som "hatar dig". Jag tror verkligen inte på att jag sitter i träsket, så det så. Hoppas bara att jag inte lurar mig själv. Har dock funderat på det idag och kommit fram till att svaret är nej. Bara ett nej. Nä, nu är jag helt och hållet redo att tagga sommar!



Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Annika

Sv: Ah vad orättvist! :O Fast snart slår skogsstjärnan ut och dom är nästan ännu vackrare :D

2010-05-25 @ 09:57:31
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0