Ssssssportlov.

Sitter i en mysig sexbäddarsstuga med fem jämngamla och lillebror, typ hur mysigt som helst. Bilresan upp till Nallo tog lite längre tid än väntat men det var inte så lätt när vägen låg på en skridskobana. Jag körde första biten och den var ju verkligen superfin, som rally på hal is, mys. Nä men det gick ju bra! Här är det ungefär fyra minusgrader och solen försöker kämpa sig igenom molntäcket, tror att det kan bli en bra dag.



Sen har jag en stor fråga som någon skulle kunna få nöjet att besvara. Vad är meningen med att vara bitchig/elak/jagtrorattjagärroligmengördetpånågonannansbekostnad?

Förstår inte riktigt hur Folk orkar umgås med sånna människor, varför man dras till dom som ändå inte bryr sig och varför man försöker. Konstigt, people should stick to who they know, blir kanske lättast så. Anledningen att jag drog upp det är ju såklart för att jag också är "folk", försöker mig på konversationer när jag vet att risken att man får prata med en vägg är stor. Konstigt det där. Fast väggen är ju inte det jobbiga egentligen för där har jag ett val att bara vara tyst, då är det värre med dom som är elaka men kanske inte ens vet om det. Synd om er?

Nu ska snart slalomdressarna på och med solen halvt i ansiktet känner jag mig lite småsugen på backen. Hoppas att alla ni andra har ett bra lov.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0