Spring pojkar, spring.

Fridzor säger: jag tkr att du ska skriva ett blogginlägg och förklara en del.........

Jag börjar med att be så hemskt mycket om ursäkt, haha men jag hade helt glömt bort att föregående blogginlägg ens existerade. För det första så hade jag inget med det att göra, jag skrev det inte och har fortfarande inte sett klippet även om jag numera vet vad det var för nåt. Det enda jag såg innan var att det var från RedTube och det säger väl ganska mycket...

Dom pojkar som jag alltså vidarbefodrar alla era dödshot till är Jonas Granis Granberg och Jonas Jåppe Lundholm. Hoppas att ni inte har fått bestående men och om så är fallet kan ni också skicka räkningarna från er psykiatriker till ovanstående.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0