Glass till middag, tack för förslaget!

Sjukt skön en säng kan vara, förövrigt kan jag dela med mig av att jag hatar att behöva bli besviken. Nu tänker jag inte främst på typ ett matteprov med låga poäng utan mer människor. Tack och lov kommer ju andra med halleluja moments ibland (förhoppningsvis i samma takt) så man klarar sig, men känslan.. jag kan inte ens sätta ord på den. Det är som när nån annan blir "besviken", man är inte arg och inte ledsen utan känner nåt så mycket starkare. Jag hatar det.



Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha åh ja glass till middag. Ljuvligt!

2010-03-04 @ 18:38:24
Postat av: izabelle

den känslan suger, känner den mer eller mindre varje dag.

2010-03-04 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0