Diffusion - slumpmässiga krockar genom membran.

Tänkte precis styra upp ett inlägg där jag tänkte fråga er varför man inte bara gör saker. Jag hade nära intill lust att fara och träna när datorn all of a sudden fick slut batteri. Hade velat ett tag fram och tillbaka ifall jag skulle orka springa eller inte och helt plötsligt kändes det så enkelt att bara inte hämta laddaren utan strunta i folket på msn och allt annat som finns i burken. 50 minuter senare har jag nu hunnit till Obs! och tillbaka och är gladeligen svettig på pannan. Tänk så mycket gott slumpen kan föra med sig - don't we just love it.



En vanlig kväll hos Frida och Caroline?
(måste också påpeka att jag älskar hur mina rubriker bara dyker upp från ingenstans, man skulle ju kunna ha en som passade till inlägget, men vad är det roliga i det!)

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0