One flight done, one to go.

Har just för i princip första gången läst igenom rättigheterna för ett "avtal" på internet. I vanliga fall klickar man ju bara ok - eller hur? Nu inbillade jag mig dock att det borde ha funnits en hake, jag menar: Gratis internet! Haha, men sidan verkade ofarlig. McDonalds är det tydligen som sponsrar mig just nu när jag sitter och chillar på Arlanda Airport. Tack för det! Det värsta dom kunde göra var att kasta ut mig från nätet om jag besökte opassande sidor. Antar att jag får hålla mig borta från porren då...

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV: JA det var igenom en plastpåse :D

2010-06-14 @ 12:03:42
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0