Just talk to me.

Jag tar det inte hårt, det är en sanning. Men med så många frågetecken är det ju inte konstigt om jag börjar fundera? Tycker dock helt ärligt att om det här hjälper dig så är det bara att köra. Det kanske inte är min ensak alls att veta varför det hjälper.

Tyvärr känns det ändå som att det hade varit enklare om jag bara visste. Har just nu några teorier vilket faktiskt inte alls känns bra. Jag vill inte spekulera, vill inte ens bry mig. Måste ändå säga att jag bryr mig mindre än jag hade trott. Men FORTFARANDE. Det här är ju bara konstigt.

Jag orkar inte riktigt, ska låta det gå en tid nu till att börja med. Problemet är att jag inte nöjer mig utan svar. Någon gång kommer du få en bomb med frågor över dig. Hade det inte varit lättare att bara berätta på en gång då? Vi får väl se..

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0