Hör fåglar sjunga glatt i kör.

      

Sitter för tillfället i en säng i Tjeckien och har det pretty awesome (pretty ska läsas med ett lättsamt Rätt uttal). Anlände igår efter en resa som med tanke på hur mycket som hade kunnat gå fel gick otroligt bra. Det första jag tänkte på när jag steg ur sista bilen på stället där vi nu bor var: Fåglarna låter annorlunda. Är inte det lite coolt?

Förstås kom jag på mig själv med att det inte är så konstigt, självklart finns det väl andra fåglar här. Men sånna små detaljer, jag älskar detaljer, love it.

Btw, för er som faktiskt vet varför jag är här och ni som är fulla av avund för att ni inte fick åka - lunchen (betoning) idag bestod av TVÅ rätter! Utbyte brukar vara typ hej vildmannen om inte värre, och nu äter vi på en resturang som är typ ungefär huuuuur nice som helst. Ville bara säga det.



Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0