Grääääs, traaaktoooor, sooommaaaaar, tihihii!

Jag vet att jag redan har sagt att det är sommar - men det är liksom så mycket sommar så det inte är sant!

Kom hem nu nyss från träningen, upp på en alldeles grön gård där det stod tre traktorer med diverse påkopplingar. Jag blir helt galen så mycket sommarkänsla det är! Var bara tvungen att säga det (speciellt till er stadsbor som jag inte förstår vad ni gör på sommaren). Förstår inte att nåt så litet kan få en på så fruktansvärt spralligt och glatt humör.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med. På vintern är det okej att bo i stan men vad gör man på sommaren? Springer barfota på asfalten?! Sköönt...

2010-06-01 @ 22:19:07
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0