1:a juni.

Idag räknas det verkligen som sommar. Juni månad är något speciellt. Igår tog jag bilen till Nisse och AM, tvättade av den och hämtade mjölk från tanken. AM stog och fixade med sin damm, Nisse bar hinkar med vatten - alla var vi ute. Det var sol, det var varmt och det hade kunnat va en vanlig sommardag. Sommar var du hälsad.

Dagar kvar till skolavslutningen: 10
Skoldagar kvar till skolavslutningen: 7
Dagar jag faktiskt har lektioner, kvar till skolavslutningen: 4

Gillar mitt schema just nu, har till exempel inte en enda lektion idag. Så nu ska jag ut och bli skogsmänniska. Vattnade mina fina träd igår och nu ska dom ner i jorden. Önska mig lycka till!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0