Söt tomtegröt med kanel.

Jag har nästan helt frivillgt läst några sidor ur en bok med titeln Neurofysiologi, kan någon vara snäll och känna på min panna? Anledningen är att vi har en kemikurs där man i princip får göra precis vad man vill större delen av terminen vilket har resulterat i en liten liten nyfikenhet. Det är bra tror jag, lärde mig nämligen igår att hela skolan är uppbygd utifrån att alla har en nyfikenhet. Tror jag att det stämmer - svar nej. Tycker dock att det känns tur att jag åtminstonde har lite nyfikenhet trots att k e m i låter så FRUKTANSVÄRT tråkigt, det är ett gott tecken.

Snart ska jag cykla iväg till simhallen och simma några längder med älskade Carrogumman, det känns som att det kommer bli mys. Dessutom drömde jag att jag var tjock inatt, när jag återberättade den sa jag att jag hade haft en mardröm utan att tänka på det, dags att börja träna kanske Caroline Resoluth.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0