Rond två till mig fast jävligt kallt är det fortfarande.

Kan roa er med att jag kunde ha gett mig själv en dubbel knockout idag. Påväg in i bilen efter bion så lyckades jag i egen hög person slå pannan i överkant på bildörren så att jag sen slängde in huvet i "dörrkarmen" på bilen. Lyckat Caroline, jag känner mig så fruktansvärt stolt. Väl inne i bilen kunde jag liksom inte bestämma mig om jag hade mest ont på ögonbrynet eller strax ovanför örat, jag blev förvirrad.

Filmen vi såg var i alla fall luftslottet som sprängdes och den var asbra. Efter att jag hade sett den andra filmen i triologin var jag lite splittad eftersom jag liksom inte förstod. Problemet är att tvåan och trean hänger ihop så fruktansvärt mycket, det är typ en film egentligen men den blev för lång. Lite så skulle jag nog säga att det känns nu när alla bitar är på plats. Summa sumarum så är triologin riktigt jävla bra, det är bara så enkelt.

Nu väntar labbrapport.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0