Idag är en vanlig dag och jag har det bra.

Efter mycket tjöt från en viss AnnaSara idag så tänkte jag ge bloggningen en liten chans, jag hade till och med en plan för det här inlägget. Oh my god borde ni tänka nu. Planen var att jag skulle kunna lista antal blogginlägg per vecka likamed noll, antal kommentarer likamed noll och samma sak med statistiken. Ingen borde ha kollat på min blogg eftersom jag inte har uppdaterat den på cirka hundra år. Men hur bra tror ni att det gick?! Två kommentarer senaste dagarna och kring elva som kikar fast jag inte skriver, what the fuck. Jag antar att jag inte har nåt val, bloggen måste igång igen. Vad jag kommer skriva om, det vet man inte riktigt men nåt borde jag väl kunna hitta på.

Nu inser jag att det här "blogginlägget" inte ens borde gillas som ett, kan väl sammanfatta det (som man gör i skolan, berätta vad du har sagt) med att inlägget handlade om det det skulle ha handlat om. Alltså har det väl ingen handling egentligen, eller? Oj, vad snurrigt det blev nu. Asså bruden, jag vet inte om jag är redo?

Dagens onödiga: Jag svalde kulan till min tungpiercing igår när jag åt, grattis Caroline.
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0