Det är ju en fördel om elementen är igång.

Hejsan, skulle bara kika förbi och säga att jag fryser som ett as. Visst att vintern är fin och mysig men vilken kyla, min kropp är inte skapad för minusgrader. Idag/-afton/-kväll har jag i princip rännt runt i hela Umeå men det var nice, träffat lite människor och sådär.

Imorgon börjar jag skolan halv tre (sooooft) och sen blir det kanske att se på bio: Luftslottet som sprängdes. Vi får se hur det går med diverse labbrapporter men just nu verkar bion lockande.

Godnatt
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: elka

Den är värd att se! Hur bra som helst :) Skit i labrapporten. Den kan du göra någon annan gång.

2010-01-14 @ 00:17:46
URL: http://elkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0