Cernitlera med glitter.

Helgen har varit bra, artonårskalas båda dagarna skulle man kunna säga. Båda hade väl sina för- och nackdelar men summa sumarum så kändes det rätt bra. Har dessutom fått nya erfarenheter och provat saker jag aldrig gjort förut bägge dagarna. Men det är så det ska va, hej hej hej jag är bara sjutton år och livet leker - det borde leka.

Det spelar som ingen roll att vissa delar av kvällarna var "sådär" när man väljer vad man vill komma ihåg.
Dessutom hann jag faktiskt med en vända till Skellefteå, en dag i Hedlundas syrum och en failad men okej "filmkväll".

När man tänker tillbaka så känns det som att det har varit en lång helg, och det är positivt!

Nu är jag lite smått orolig över hur jag, som bara hade lektioner tre av fem dagar förra veckan och aldrig hade mer än två lektioner per dag, ska klara morgondagens fullspäckade skoldag. Matte D here I come - JIPPIE!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0