Psykisk instabil?

För första gången på riktigt länge fick jag ett ordentligt sug av att bara sitta hemma i en snöhög. Öppna jackan och få lite färg i den värmande solen samtidigt som en snäll pappa wookar nåt smarrigt på muriikkan (hur fan stavas det?). Jag har så mycket sug att det nästan känns lite pinsamt. Mest för att jag har massa underbara vänner som vill hitta på saker här, i stan, där jag är. Varför vill vi alltid ha det vi inte har och varför har gräset alltid varit grönare på andra sidan.

Lana snackade om en försenad höstdepression, först höll jag med men nu kom jag på att det var precis den här perioden på året som var jobbigast ifjol. Innan sommaren hinner jag inte bli döless på skolan så det är ok att börja igen. Men här i mitten, fy. Jag orkar inte.

Nu är planen att jag ska försöka ta mig samman och sen alldeles strax gå ut på en promenix i det solskenet. Hoppas att det hjälper, jag behöver lite tagg till ikväll.

Gårdagskvällen var mysig och trevlig med chill och bastu. Vi bestämde oss för att skjuta upp madrass(skran)åkningen eftersom det var så fruktansvärt kallt. Kanske blir det på söndag, orkar inte riktigt planera nåt alls just nu så vi får se. Samlar förresten på bilder av folk i Avatar3Dglasögon med urpluppade "glas", ska nog visa den sen när jag har orkat tömma kameran. Har just nu på sju olika människor med mig själv inräknad tror jag. Den som älskar dom brillorna mest måste ändå vara Frida, duschar gör man ju såklart utan kläder, MEN GLASÖGONEN; dom skulle med.


Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: AK

Kan bidra med en bild till samlingen :)

2010-02-21 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0