"Jag tycker att vi träffar dom för ofta men mamma tycker sällan.."

Hejsan, längesen jag skrev nu igen. Det går visst dåligt det här, förhoppningsvis kan ni se det som nåt positivt. Typ som att jag kanske har andra saker att göra än att sitta vid datorn. Jag hoppas i alla fall att det är det som är anledningen, skulle kännas bra nämligen.

I helgen har jag slappat till max och det har känts huuur braa som helst! Fredagen spenderades med mycket sliskelislisk och tidig sänggång eftersom jag jobbade igår. Hedda och Betty var dom lyckliga barnen som hade skidskola med mig och Frida, det gick ganska bra. Dom var söta och från Stockholm, man får veta ganska mycket av en sexåring under två timmar med all liftåkning. I Stockholm fanns det nog ungefär lika mycket snö fast den var inte lika vit, "den är smutsig!".

Hade ju planerat att åka på Arvids 18års-kalas på lördagkväll fast någon hade trashat lokalen där det skulle ta plats så det blev ännu en awesometastisk kväll hemma istället. Jag och Frida hann med att se; Mean girls, Den där Mary och Pretty woman. Idag stog bakning på schemat och vi lyckades åtminstonde få ihop en plåt med syltgrottor.

Väntar nu på att ta bussen in till stan igen och jag hoppas verkligen att det inte har snöat / snöar lika mycket där som här. Slänger väl in lite bilder nu när det blev så sjukt mycket text.




Det hann ju vara fint NÅGRA dagar i åtminstonde.



Lässtund i kvällsmyset.



Slitna brudar?

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0