Dags för en lista, har inget bättre för mig.

 

Skostorlek:
39, hade typ större förut men mina fötter lyssnade till mitt ord och krymte
.
Hårfärg: Tycker nästan att det är en svår fråga, svarar väl brunett den här gången.
Fräknar: Njää, inte vad jag vet. Tror inte det.
Motto: Jag har inget riktigt motto, men man ska försöka att ta en dag i taget och inte ta saker för givet. Fast nu kom jag på en gammal rad också - "if you don't ask for something you can't expect it to happen". Step up to the fucking plate helt enkelt!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kom precis hem från skolan efter en kall promenad i snöröken så troligen svar ja. Dock vet jag inte riktigt var och jag vill inte bo där för alltid, jag gillar småbyarna i Sverige.
Röker du: Ja och nej, jag röker inte regelbundet men sätter någon en cigg i min hand är risken stor att jag drar i mig den. Kan också lägga till att risken dubblas om jag är onykter.
Vilken parfym använder du: Håll i hatten nu för jag äger nog endast två parfymer egentligen, förutom "date"- och kokosparfymer vill säga. Har en söt från Polen men den luktar liksom inte alls lika gott nu på vintern så nu äre en adidas som gäller. Jag luktade på en parfym - den var billigare än några andra - jag köpte den, där har ni historien. Så parfymer är lätt ett ja tack på önskelistan.
Vad är du rädd för: Är egentligen inte rädd för att vara ensam, men att känna mig ensam när jag är i ett sällskap - det är jag rädd för. Tredje hjulet antar jag att det kallas. Annars har jag faktiskt inte så många rädslor, inte typ att dö och sådär, möjligen att göra illa sig ibland.
Gillar du att tvätta: Det är ju inte så jobbigt när man väl gör det men jag lyckas Aldrig! Det blir liksom aldrig av, tvätthögen växer jao, men jag ska kanske försöka fixa det imorrn (wish me luck). 
Något du konstant är:
Oj shit vilken svår fråga, jag har ingen aning faktiskt.
Har du någonsin gråtit över en pojke: Jag har gråtit pga en pojke men inte "över en pojke", alltså inte typ för att någon har krossat mitt hjärta nåt otroligt. Men pojkar kan vara klantiga och göra en på dåligt humör och därmed vidare till gråt ändå.
Hjärtan brustet på grund av dig: Jag tror inte det, fast där kan man ju låta helt otroligt elak om jag har fel..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Rätt många faktiskt, man träffar dom liksom lite nu och då, lite här och var. Inte många som jag aldrig tror att jag kommer träffa igen i alla fall.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0