Alla hjärtans dag var det ju också.

Haha nu har vi gjort klart att elin visade mig Lelove-bloggen som jag visade er och den som visade den för henne var Hannele. Om någon nu har några invändningar så kan ni kommentera här nedan.

Enda detaljen som faktiskt har påmint mig om att det är alla hjärtans dag idag (förutom alla blogginlägg nu ikväll vill säga) var den hjärtgodis som en av mina femåriga elever hade i sin hand när han kom till skidlektionen. Hejda er med era "naw", "aw" osv, godisen var nämligen inte till mig. Han berättade att den var upphittad och efter lite snack, ett åk i liften och lite åk i backen, sammanfattat som en lång stund för ett gelehjärta i handen, åt denne förtjusande pojke helt plötsligt upp sitt halvfrusna, vantkramade, begagnade hjärta. Jag som trodde att jag försökte säga åt honom att inte äta det.. men det gick tydligen inte riktigt in. Det verkade då gott i alla fall! (inte till utseendet men enligt hans förträffliga min)

Helgen har varit bra och alla timmar utomhus i backen suger verkligen ut alla krafter man har, så nu ska jag sova.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: klara

ja man blir lite rädd då man tittar på bilder på mig som liten och sen ser man Ingrid går förbi, och man tänker åh samma människa ^^

2010-02-15 @ 21:11:55
URL: http://lkara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0