Wordpress.com?

Har som nån tydligen märkt inte skrivit i bloggen på hela sommaren vilket har varit typ HUUUR SKÖÖNT SOM HELST! (förlåt Sanna) Blev därför chockad över att nån kanske ville att jag skulle fortsätta med min tröga halvt deprimerande blogg, hehehehe. Så jag ger det väl ett försök - precis som alla andra när skolan börjar.

Dock funderar jag på att byta till wordpress, har fått en liten crush till den domänen efter att ha skrivit på min "rese-blogg" i sommar. Har till och med en blogg med ett lagomt fult namn som står där och väntar, men vi får se om jag orkar ta steget.

Om min sommar så har jag egentligen hur mycket som helst som jag skulle kunna berätta vilket också är anledningen till att jag låter bli. För tillfället leker livet som vanligt och jag gör mig redo för diskhögen på bänken. Japp, dags för skola med alla dess måsten, men det känns inte helt förjävligt. Jag ska nog överleva det här året med!

Vi ses när vi ses :]

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Laniz

Du äger som återupplivar denna blogg. True hero. Verkligen. HEJA! Vill läsa mer :) :) :) :)

2010-08-28 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0