Vad blir det för mat?

Nu har jag pluggat kemi på skolan (mer och mindre effektivt såklart) sen klockan ett. Tacka gudarna för att det faktiskt har gått bra! Nu när jag vet att det går med anteckningar så är det ju "bara" att lära sig allt utantill tills på fredag, det ska nog gå trots allt.

Jag, Sara, Jakob och elin har suttit och jämfört Sara med exoterm och Jakob med endoterm på tavlan. Så nu är det solklart! (nästan)
Vem hade kunnat tro att man kunde göra nåt roligt av pluggandet?

Ska sno bilder av elin på den fina whiteboarden sen så ska ni få se :)

Spellistan med Gavin Degraw har gått runt ungefär sjuttioelva gånger nu så om nån har bra musik på g kan ni gärna göra av er.

Ja just ja! Dagliga LMS-uppdateringen: Ett offer fällt idag och jag lever fortfarande.

Nu ska jag göra nåt eller ingenting på skolan en stund till och sen ska jag väl hem, undra vad jag ska äta?
IDOL FRÅN UMEÅ IKVÄLL OCKSÅ JU, måste ses nu när man faktiskt kanske känner igen någon!

Ruskigt osammanhängande inlägg men what the heck.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Det har jag inte heller ;P Startade den i förrgår

2009-09-16 @ 18:21:45
URL: http://malusdomestica.blogg.se/
Postat av: elin.

Jag ÄLSKAR att du har skrivit alla andras namn med stor bokstav, och sedan mitt namn med liten. Fantastiskt att du kommer ihåg det <3



Lycka till med LMS!

2009-09-16 @ 19:50:18
Postat av: AnnaKarin

Har du lyssnat på Regina Spektor???

2009-09-17 @ 08:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0