Men Elin, om dom teamar kanske dom får tillräckligt många hästar i hagen?

Kom precis hem från skolan inte för att vi gick så här länge men jag snackade lite med Elin och Jessika vilket var kul. Jag skulle ju kunna säga vad vi snackade om men jag kan ha skvallrat lite väl mycket redan så då ska jag inte göra samma sak här. Det är inte så illa som det kanske låter men.. Det handlade i alla fall om killar, eller egentligen om en speciell kille bara. Hur som helst så var det trevligt, jag stannar hellre där i en kvart än att åka hem och sätta mig i en tom lägenhet, nu råkade det bara bli så att vi var sociala på skolan och inte typ på stan.

Blev faktiskt sugen på att kolla om nån vill se på film
ikväll, ska göra det så fort som min dampmsn har loggat in. Den har försökt i närmare fem minuter snart (typ snart drygt två kanske). Filmsuget kom kanske mest ifrån att vi faktiskt för tillfället har NOLL läxor till den här veckan, bara en liten psykologi-grej tills på måndag och en större till.. Eh, det är väldigt långt bort i alla fall, har inte så bra koll om vi säger så.

Jag återkommer senare!
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0