Linser OCH glasögon, nu jävlar.

Hade första singit idag, som jag har längtat. Det var urkul som vanligt och vi gjorde om en låt typ. Eller sjöng den lite som vi ville utan bestämd melodi, plus att det är ett improvisations-mellanspel så alla O-ar olika varje gång. Roligt att veta att man kan hitta en fin ton/melodi med bara pianokomp.
Tyvärr så ligger förkylningen kvar, pappa tyckte att det lät som vanligt (numera är "som vanligt" alltid lika förkyld som förut, inte som innan förkylningen). Märkte att alla inte tar det så när jag säger att det är som vanligt när nån frågar hur jag mår. Det är som att man har blivit van efter sex veckor, konstigt det där.. eller?

Jag och Carro hade pluggarkväll sen, efter en delicious middag med makaroner och köttbullar satte vi igång - jag med matte, hon med kemin. Vi kanske inte han jättemånga uppgifter men det var mycket roligare än om man är själv i alla fall!
Förhoppningsvis blir det en liknande kväll på torsdag, eller det kasnke måste bli det. Har typ råmycket läxa för en gångs skull (två uppgifter och ett prov + matte). Matte är alltid i en kategori för sig.

Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen imorrn, börjar 9.55 imorrn och slutar vid två. CHILL!

Pusshej, sov gott :*

Ja just ja! Jag har kommit på att jag hatar optiker, speciellt dom på synsam i Umeå (ta inte illa upp)

Kommentarer
Postat av: rrebeccaa

hahaha, ofta (A).

hyahaha, men du de minns jag coskå (A)

2009-09-16 @ 07:43:56
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

VIlket sammanträffande, jag gillar inte heller synsam. Varken i skellefteå eller umeå för de är så jäkla dyra. men jag är för lat för att ta reda på var de är billigare så jag går till dom alla fall, men tycker illa om dom i smyyyg

2009-09-16 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0