Läxa suuuuger.

Asså jag har aldrig känt så här förut, en skum känsla av att inte vara tillräckligt.
Det värsta är att känslan byts av med en annan som säger att jag är för mycket.
Jag orkar inte att jag inte bara kan förstå mig själv, kanske kan googla?

Läste en blogg idag, hm.. kan säga att det var en ganska jämngammal brud från hemtrakten. Fick värsta antikänslan: Varför ska folk skriva om sånt som dom tror är viktigt? (och här är "folk" sånna som har en blogg som egentligen bara deras vänner läser, kanske tom för att vara snälla)

Alla vet att vi lever olika i olika städer, länder, världsdelar. Alla vet att vi är olika och jag tror att alla vet att vi kommer förbli olika. Det finns inget som heter "worldpeace" och personligen tror jag inte att det kommer finnas.
Det finns u-länder och i-länder, vissa har haft fred i 200 år och vissa kommer nog aldrig ha det.

Jag kan ge bort en femma om dan, men även om många gjorde det så tror jag inte att skillnaderna bara slätas ut.
Människan är ett djur som gör allt för sin överlevnad (speciellt USA) hehe.

Förlåt, nu blev jag överseriös.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0