Kemiläxan är dryg och jag vill ha hjälp.

Mycket snack om designen fram och tillbaka vilket slutade med att jag drog ihop nåt själv med Veras bakgrund. Jag tror att jag har fått det så jag kan ha det så här ett tag i alla fall.
Hatar att jag får mig att tycka att jag är elak pga att det inte verkar som att jag uppskattar det alla omkring gör för mig. Grejen är att jag verkligen gör det! Tyvärr verkar jag klanta mig efteråt så ni kanske inte ser det. Men verkligen, jag älskar när folk bryr sig och hjälper.

Hade friluftsdag med ettorna idag, och det var både roligt och sådär. Men i slutet var iaf bra (massor med fika = Ar2N) och man brukar ju säga - slutet gott, allting gott. Eller hur?

Som ni kanske vet så har jag hostat varje dag i minst fem veckor nu, inte sportat på två veckor och käkat penicillin en vecka. Tror ni att jag är frisk eller? Skulle inte tro det..
   Troligen är det bara virus på virus som avlöser varandra men jag ska iaf ringa till vårdcentralen imorrnbitti. Blir galen på att man inte ens kan snacka med en människa i telefon! Jag ringde före klockan ett och kom bara till en telefonsvarare som sa att ingen hade tid att ringa upp. Det finns alltså ingen på hela Dragonens vårdcentral som kan prata i telefonen fem minuter under hela dagen. Jag förstår inte.

Hur som helst så tror jag att dom kommer säga: "VIRUS - bara att vänta", men jag orkar inte.. får kanske göra nåt blodprov eller nåt, hoppas på det - så länge jag inte svimmar. haha

Måste komma på vad jag ska äta också..

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0