Jag önskar verkligen att jag hade lite jävlar anamma i kroppen.

Jag hatar sånt som gör mig taggad.
För när jag blir taggad är det åt sånna saker som jag inte klarar av.
Sånt som jag inte har makten över att bestämma eller bara inte kan utföra.
Nu var det en film som fick mig vilja saker som jag omöjligt kan göra.
Jag hatar när jag blir taggad, jag kan inte ens tex springa av mig det.
Istället stannar jag totalt vilket gör mig totalt otaggad på annat istället.

Tagg är inge bra för mig helt enkelt.
Vad ska man göra då?


Godnatt, pusshej :*

 


Kommentarer
Postat av: SANNA

Jag vet inte vad du ska göra men vill bara säga STACKARS DIG. Jag älskar att vara taggad. Det är fan mitt bränsle. När jag är taggad så är jag värre än duracellkaninen, och när jag är RIKTIGT taggad så finns det verkligen inget stopp. åh, älskar den känslan. det är min bästa kick.

2009-09-26 @ 22:22:07
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/
Postat av: SANNA

reserverar mig för att jag missförstått ditt inlägg

2009-09-26 @ 22:22:25
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0