Jag måste på stale och bli sweeeet!

Var nere på stan med Carro och Jacke idag för att Carro var på shoppninghumör, helt till skillnad från mig. Det slutade med att Carro blev less och gick "hem" (till John) vilket just då inte var mig emot. Du får inte ta illa upp, du märkte säkert att jag inte var i mitt esse. Hur som helst så fick aftonen en rejäl vändning för när jag och Jakob kom tillbaka till våran cykel så satt det en lapp med "valfri varm dryck gratis" från fiket uppe på mvg på däcket. Hade tänkt ge lappen till Jakob men när jag såg att det var valfri dryck så blev jag lite sugen. Eftersom Jakob ändå skulle vänta i stan tills klockan sju och den bara var lite mer än fyra så knyckte jag en lapp till och vi gick och fikade - hastigt och lustigt. När det ändå är gratis kan man ju testa något nytt så vi drack chili-toppad choklad. Min var mer än toppad kan jag lova, trodde att det bara var jag som var vek men sen smakade Jakob på min. Hoho, starkt vill jag lova, tur att vi hade en bit chokladkaka att dela på annars hade det ju aldrig gått. Fick dock bara i mig halva koppen, men men. Trevligt iaf att bara sitta och chilla vilket också gjorde att jag fick något vettigt gjort när jag kom hem för ikväll har jag: Dammsugat, diskat, räknat matte, lagat mat och chillat.

Nu ska jag lägga in glosorna på glosboken,
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0