Innovators in agriculture.

Har varit på plöjnings-SM idag (skratta bäst som skratta sist) hehe, det var härligt att ta sig ut och rätt kul när folk trodde att jag jobbade på LELY. Jag babblade på bäst jag kunde tills jag inte kunde, då ropade jag på pappa. 
   Det var en som frågade något åsså nickade jag åt pappas håll och sa att han nog kunde det bättre, så killen (från Uppsala) "kan ju fråga han istället", fast då sa han typ: "Fast det är säkert inte lika trevligt att snacka med han som med dig". Haha. Sen frågade han även om det var röj i Umeå och jag sa att jag inte hade så stor koll eftersom jag inte har fyllt arton och han bah: "Oj, jaha. Ja du såg mycket äldre ut." Haha ibland undrar man vad han var ute efter på sin norrlands-resa egentligen :]

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0