He was young, he was underaged with a twisted face but had a perfect smile.

Önskar att man kunde lägga ut ljudfiler enkelt, utan att typ behöva göra en film och ladda upp på youtube. Om det är någon som vet hur man kan göra så säg gärna till. Kollade igenom några gamla filer och hittade texter som faktiskt inte var så himla gamla. Det var djupa texter, rejält. Vare inte för att vi bodde i Sverige (med jante-lagen) så skulle jag kanske nästan säga att jag blev impad av mig själv. Mindes ju inte när jag hade skrivit dom.
Hur som haver, texterna gjorde så jag blev sugen på att skriva musik! Sagt och gjort så nu sitter jag här med en refräng/vers, det beror väl på vad jag hittar på sen. Skrev dock bara det sen orkade jag inte mer.

Säg gärna till om ni vill lyssna, goda råd är alltid bra.



Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Frida

klart jag vill! ;D

2009-09-23 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0