Gröna och sura eller vita, lite mjuka och fula men underbara?

Hejsan hoppsa, har haft en awesometastiskhelg och sorry till er som har spanat för att bloggen har varit ekande tom på inlägg från den. Kan åtminstonde beskriva den kort:

Fest i stan (skeå för en gångs skull) i fredags, jag, Amanda och Antonia sov i Lages lägenhet och det var sjukt chill. Vi hade en STOR dubbelsäng att dela på (asså vi tjejer) och varsit tjockt, fluffigt täcke. Det värsta var att Lage hade hela sin stora säng helt tom nästan hela natten. Jag troor att han försökte locka dit Antonia men tyvärr så fattade hon inte riktigt vinken.
Efter många omgångar ruter sju på lördagmorgon blev det ånäset och sen vidare till fest i lövånger. Träffade Bellan mf vilket var längesen (grattis btw:]) väligt roligt. Tyvärr så slutade det lite snabbt och mitt i mitt bästaste partyhumör gick bilen hem. Men men, det var härligt att komma sig ut och göra nåt.

Idag har jag och pappa roat oss ute, typ cyklat genom skogen. Då menar jag på riktigt genom skogen, inte nån skogsväg som jag kallar storväg utan röjningsväg/stig. Vi plockade också massa äpplen, hjälpte Nisse att stänga in kvigorna på Östanå och kollade in taxvalpen. Det var galet varmt ute med strålande sol och en riktigt underbar dag som avslutades med tacos och äppelpaj! (också min och pappas förtjänst)

Nu har jag snart blivit övertalad att gå på toa så jag ska väl göra det.
Vad har ni gjort i helgen btw?
Pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0