Estetisk verksamhet imorrn.

Kom precis hem från skolan och jag har ett lite udda problem. Blir jättenojjig när jag ska döda! Haha dödade en idag och eftersom jag planerar mina attacker så hinner jag bli så jävla nervös.. Jag fick ju inte lappen av han jag dödade i fredags så med lite hjälp från Benne så skrev Lotta vem jag skulle döda på en annan lapp. Turligt nog gick dagens offer i samma klass som en gammal klasskompis till mig så jag stämde träff med henne i slutet av dagen och slog till med skeden.
   Dessutom fick jag och Carro (superteamet) slå Jonte och Jakob (fotbollsfreaken) i foosball, det var enbart kul för att dom blev så fruktansvärt nervösa. Vi hade liksom inget på spel men deras tredje förlust mot TJEJERNA. Så kunde det ju inte bli... Haha. Jontes nerver var absolut inte att leka med och händerna darrade som ett asplöv. Bästa matchen var den som vi vann fast Carro hade gjort två självmål (enbart för att killarna inte skulle bli lika förnedrade tror jag).

Upptäckte till min förskräckelse att jag hade lock i det andra örat idag! Jag som trodde att det höll på att bli bra. Snöt mig för ett tag sen när det sa PANG i båda öronen, det gör så jäkla ont plus att jag var tvungen och sätta mig pga syrebrist. Rummet svajade rejält en stund efter, kanske också eftersom jag var tvungen att testa igen. Hade hörlurar på mig och plötsligt blev det megahögt ljud i den högra luren. Hm, I wonder why I had so much hearingproblems in todays Englishclass.

Nu ska jag se top model!
Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0