Bättre lukt än blåbärstvålen.

Var med och jagade idag, eller jagade och jagade.. jag satt på pass med pappa. Men jag blev nästan lite sugen på att "skjuta in mig" nästa år så jag kan uppsiktsjaga. Hände inte så himla mycket just idag faktiskt men jag tycker det är galet coolt att man kan kliva upp klockan kvart över fyra, gå ut i skogen kanske klockan sex - halv sju och sitta där till klockan elva. Det är alltså nästan fem timmar i sträck som man inte gör nånting förutom att tvinga sig själv att vara så tyst som möjligt. Åh, nu börjar mina kinder hetta upp och jag älskar känslan! Som den goda lukten händerna får när man har varit ute och haft vantar en hel dag. Love it. 
   Nu måste jag tyvärr stoppa bort skogsmänniskan i mig och göra engelskaläxa - PÅ EN LÖRDAG. Jag följer nog med ut i skogen imorrn också och förhoppningsvis får vi iaf se en älg då (förutom dom två som Martin och Per skjöt idag förståss). 

Back to reality, pusshej :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0