Bananbutt och sked på halsen!

Leken "last man standing" håller på i skolan just nu, det är så galet roligt! Idag har jag dödat tre personer så totalt är det fyra döda för mig. Tycker det är askul eftersom jag inte hann döda någon förra året när vi körde. Det roligaste är när det blir lite fajt (som med Denice i Mu2P) fast jag tycker lite synd om Sara E's mördare, haha. Han jagar henne och folk i klassen skyddar henne - helt otroligt att hon fortfarande lever. Jag ska inte avslöja vem jag mördade sist ifall att offret vet vem han var. Men jag kan säga att jag är taggad på måndagen.
   Det läskiga är att man är helt skakis i hela kroppen efter att man har tagit sitt offer, plus att ingen har hotat mig eller nåt så jag har ju ingen aning om vem som ska döda mig. Jag tror inte att jag vill vinna, eller det är inte så viktigt liksom - men nu kan man ju inte dö! Fast det skulle iofs vara skönt om oron i magen gick över vilket den kanske gör om man är döld. Om du är nyfiken på reglerna eller så kan du checka länken här:
http://www.umea.se/midgard/arkivnyheter/lastmanstanding.5.11787c7012354150a6980001138.html
OCH om du går på midgård men av nån tråkig anledning INTE är med i leken - ANMÄL DIG NÄSTA ÅR!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skakade så gaaalet mycket efter att jag dödat Måns! Helt galet. Jag tror seriöst att jag ska komma till skolan i skyddsdräkt på måndag!

2009-09-11 @ 15:23:17
Postat av: AnnaKarin

Haha asså ungdomen nu för tiden :P

2009-09-11 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0