Adam och Eva, fyra födelsedagar och ett fiasko på projektorduken ikv.

Heej, jag funderar starkt på att lägga in ett klagoinlägg just nu.

Mitt dampmsn har hållit på att logga in sen klockan fyra idag men kommer inte längre så nu äre old stuff som gäller plus att min kropp i samma veva sakta verkar tyna bort.

Asså ni vet känslan när alkoholen håller på att rinna ur kroppen och den lilla bakfyllan på morgonen - jag känner det konstant nu. Nej, jag dricker inte på veckodagarna. Kanske inte borde klaga, jag menar.. blir full av att halvligga i en fåtölj liksom. Allt går i kind of sloooow moo.......

Orkade inte cykla upp för helvetesbacken heller, nog för att det nästan är värt en bragd när jag väl gör det, men det är inte okej när jag inte orkar andra vägen heller. Har fått så mycket mjölksyra av det lilla lilla uppför som är före så jag inte orkar bromsa ner för den.

Jag strejkar! Nä just ja, min kropp hann före..
Kan jag inte bara få megafeber eller nåt och slippa det här helvetet, vad ligger vi på åtta veckor nu eller?
Jag förstår inte vad det är för fel.

Gödans med sovmorgon till tjugo över tolv imorrn i alla fall kan jag lova, ställer väckaren på elva men jag hoppas att jag vaknar självmant - det är skönare.

Asså seriöst! Det känns som att min fåtölj tippas längre och längre fram nu, tänk om jag ramlar ur? Nää nu gåre bakåt! HJÄÄÄLP! *svälj*

Jag blir fuckad bakifrån av min egen kropp, haha.

Det var väl ett skruvat inlägg?
Pusshej och sov gott :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0