Tonight must be a magic night.

Hejhej, det känns som att jag inte har skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte haft så mycket att berätta. Sitter hos Frida i stan nu (som nästan sover fastän klockan är 22.32 och det är fredag + första dagen på lovet) och "vi" ser på en film som var ganska rejält dålig - Prinsen och jag 2 - se den inte..

Jag kan inte säga nåt dåligt om Fridas nap egentligen med tanke på hur sent det blev igår. I normala fall blir man ju utkörd när värden ska sova men igår blev det liksom inte av att gå hem. Känns väldigt bra med en gudomligt chill kväll ikväll faktiskt och imorrn kanske det blir att träffa lite människor på stan, det var ju som ett tag sen.

Förresten så hade jag utvecklingssamtal idag också vilket gick bra som väntat, jag förstår inte varför man ska vara nervös inför dom samtalen, det blir ju bara som det blir.

Min mamma har varit lite söt också:
- Jag tycker inte om det men jag respekterar ditt beslut och jag tycker om dig, kram.
Sånna ord är sköna att höra när man kan tveka ibland, det visar att mitt liv är mitt liv även om hon aldrig kommer att överge mig. Oh vilken solskenshistoria det blev nu!


Ja just ja! Jag får inte glömma att skälla lite på A-K efter hennes kommentar om fucking TAILAND, nej jag är inte avis... Höstlov äger ju tailand lätt, eller hur var det nu? hehe


Ha ett kanonlov nu allihopa!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hihi :P

2009-10-23 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0