Tjugofemte oktober.

Jag har lite saker som jag måste göra i dagens inlägg, först måste vi ta en kort bön där vi önskar Frida allt gott efter att hon vaknade före klockan sex första söndagen på lovet. Se så, ner på knä vid sängkanten nu allihopa. Sen så har vi två Elin som fyller år, jag har säkert med all säkerhet missat fler födelsedagsbarn den här helgen så jag passar på att be om ursäkt för det. Stort grattis till er alla och hoppas att ni får en bra dag!

Sen så kommer den riktiga "bön/tysta-minuten", sju år sedan Johannes dog idag. Det är läskigt hur snabbt tiden går och jag hoppas att du har det bra, tänker på dig. Om ni vill kan ni kolla på inlägg från oktober förra året, tror att jag skrev lite dikter och sådär då.

Hör av er om ni vill hitta på nåt idag förresten! Jag är på på på jättemycket på (för nästan alla förslag).

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0